TOP 5 Promocje
1. Betrally0.00
2. LSBet0.00
3. 1xbet0.00
4. Betmotion0.00
5. LSBet0.00
TOP 5 Freebety
1. BetClic9.60
2. Unibet9.50
3. Expekt8.00
4. Sekabet0.00
5. 21bet0.00
TOP bukmacherzy
1. Unibet7.67
2. Betclic7.00
3. Expekt6.50
4. Jetbull5.67
5. Bet-at-home0.00
6. Lsbet0.00
Wyszukaj promocje
 
 
 
 
 
 
Użytkowników: 16, zalogowanych: 0

Ukash

Gdzie obecnie grasz?

Głosów : 62

Ładowanie...
Shoutbox
Zaloguj się, aby wysyłać wiadomości
Aktualności - Formuła 1 - Grand Prix Korei - zapowiedź
2013-10-04 19:14Formuła 1 - Grand Prix Korei - zapowiedź

Witam ponownie. W ten weekend spotkamy sie na torze w Korei Południowej. Obiekt Yeongam jest położony w niedalekiej odległości od miasta Makpo na południu kraju. Ma inną charakterystykę niż obiekt w Singapurze. Składa się bowiem  z trzech różniących się od siebie sektorów. Trudno się do tego toru przyzwyczaić, biorąc zwłaszcza pod uwagę trudność z dogrzewaniem opon Pirelli. Te trzy sektory znacznie się różnią od siebie a razem tworzą pętlę, która jest wielkim wyzwaniem dla kierowców, a także dla inżynierów. Posiada 5,615 kilometra długości. Jest lewoskrętna i zadebiutowała w kalendarzu 2010 r. Jej lewoskrętność to dla opon żadnen problem, natomiast kierowcy czasami mają problemy z mięśniami karku.  Pierwszy sektor przede wszystkim składa się z długich prostych, na których to   najważniejsze są osiągi silnika a także dobór przełożeń.  Sektor drugi - to płynna sekwencja szybkich oraz średnio szybkich zakrętów. Kierowca potrzebuje tu dobrego balansu. Trzeci sektor jest największym wyzwaniem.  Średnio szybkie zakręty są tu bardzo blisko siebie zgrupowane i trzeba wykorzystywać całą szerokość jezdni, unikając przy tym uderzenia w bariery. Biorąc powyższe fakty pod uwagę, tor ten jest niezwykły. Obiekt International Circuit jest rzadko używany poza wyścigami Grand Prix, toteż ewolucja nawierzchni podczas weekendu jest znaczna. Pośrednia oraz supermiękka mieszanka ma zapewnić maksymalne osiągi w kwalifikacjach a także zagwarantować wysoki pozom trwałości w wyścigu. Otwierają się przez to różnorodne możliwości strategiczne dla zespołów. Na Grand Prix Korei nominowano pośrednią mieszankę P Zero "białą" i supermiękką P Zero "czerwoną". W Korei zespoły stosują ustawienia aerodynamiki, które są podobne do używanych w Japonii (średni lub wysoki poziom docisku). Problemem może być granulkowanie ogumienia , które może wystapić na początku weekendu  w warunkach niskiej przyczepności. Giedo van der Garde z Caterhama, ma nadzieję na deszczowy wyścig, co według prognoz może się spełnić i być sprzymierzeńcem malezyjskiej stajni. Wraz ze swoim zespołem walczy w klasyfikacji konstruktorów z Marussią o 10 miejsce. Natomiast zespół Toro Rosso z ostatniego wyścigu o GP Singapuru wrócił z zerowym dorobkiem punkowym. D. Ricciardo miał wypadek a  J-E Vergne zakończył wyścig dopiero na 14. miejscu. Francuz ma jednak nadzieję, że w ten weekend scenariusz wyścigu ułoży się po myśli jego i jego zespołu. W klasyfikacji generalnej konsruktorów włoska stajnia obecnie zajmuje siódme miejsce. O piąte miejsce w tej klasyfikacji walczy zespół Force India i nie zamierza się poddawać McLarenowi. Zespół brytyjski przeżywa od lat jeden z najgorszych sezonów, a Force India chce skrzętnie z tego skorzystać. Stracili szansę na dobre punkty po wypadku di Resty. Uważają jednak, że Mc Laren jest w ich zasięgu. McLaren natomaist nie zamierza się poddać w ostatniej fazie sezonu. Przystępuje do ostatnich wyścigów z intencją umocnienia pozycji w Pucharze Konstruktorów. Poprawienie lokaty wydaje się niemożliwe ale finiszowanie w pierwszej dziesiątce z obydwoma kierowcami pozwoli uyzskać przewage punktową nad najblizszymi rywalami. Na sześć wyścigów przed końcem sezonu Mercedes ma przed sobą jasne cele. Poprzez wykorzystanie każdej pojawiającej  się sytuacji, chce zabezpieczyć sobie drugie miejsce w klasyfikacji generalnej konstruktorów. Zespół oczywiście marzy o zwycięstwie ale za ważniejsze uważa systematyczność i finisze w mocnych punktach. Ekipa Lotusa natomiast  ma nadzieje na kolejne podia, ponieważ tor Yoengam powinien pasować ich bolidowi , dzięki wysokiemu poziomowi siły docisku. Nie składa broni i chce dalej walczyć z Mercedesem oraz Ferrari o pozycję w klasyfikacji generalnej. Zespół Red Bulla liczy na duża zdobycz punktową. S. Vettel wygrał tu bowiem w 2011 i 2012 roku a M. Webber stawał tu dwukrotnie na podium. Marzenia często się spełniaja. Zespół Saubera także liczy na  kolejny dobry występ, ponieważ poprawki wprowadzone do ich C32 spisują się dobrze. Załoga jest pewna, że jest w stanie utrzymać dobrą pozycję w walce w środku stawki.  Zachęcony dobrym wynikiem Pastora Maldonado  zespół Williamsa przywozi do Korei pakiet porpawek. Czy uda im się osiągnąć dobry wynik, czas pokaże. O punkty w wyścigu będzie bowiem bardzo ciężko. Poza tym wszystko wskazuje na to, że aura będzie głównym tematem w czasie zbliżającego się weekandu o GP Korei,a to za sprawą nadciągającego nad tor Yeongam, tajfuna. Weekend zapowiada sie wobec tego bardzo satysfakcjonująco. Zapraszam. Pole Position dla Vettela.  Alonso przed Massą w kwalifikacjach, a także Hamilton przed Rosbergiem.

Piotryna.


 
Komentowanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.Zaloguj się lub zarejestruj.
 
Komentarze:
Brak komentarzy
Warte uwagi