TOP 5 Promocje
1. Betrally0.00
2. LSBet0.00
3. 1xbet0.00
4. Betmotion0.00
5. LSBet0.00
TOP 5 Freebety
1. BetClic9.60
2. Unibet9.50
3. Expekt8.00
4. Sekabet0.00
5. 21bet0.00
TOP bukmacherzy
1. Unibet7.67
2. Betclic7.00
3. Expekt6.50
4. Jetbull5.67
5. Bet-at-home0.00
6. Lsbet0.00
Wyszukaj promocje
 
 
 
 
 
 
Użytkowników: 24, zalogowanych: 0

Ukash

Gdzie obecnie grasz?

Głosów : 62

Ładowanie...
Shoutbox
Zaloguj się, aby wysyłać wiadomości
Aktualności - Formuła 1 - Grand Prix Kanady - zapowiedź
2013-06-07 10:50Formuła 1 - Grand Prix Kanady - zapowiedź

Z Monako udajemy się do Montrealu, także na tor uliczny. Mocne hamowania, niska przyczepność, kiepska nawierzchnia – i „Ściana Mistrzów”,  to charakterystyka tego toru. O ile pod wieloma względami tor w Monako jest podobny do tego w Montrealu, o tyle przeważają jednak różnice między nimi. Największą jest to, że z obiektu który wymaga maksymalnego docisku, przenosimy się w miejsce, w którym potrzebny jest niski docisk. Ponieważ w Kanadzie są długie proste, przeciwnie niż w Monako, dlatego potrzebne jest auto o dobrej wydajności aerodynamicznej. Następną różnicą jest fakt, że tor w Kanadzie posiada dużo stref, w których auta zwalniają z wysokich szybkości, mocno obciążając hamulce. Poza tym w ustawieniach samochodu, trzeba odpowiednio dobrać balans, gdyż średnia prędkość w zakrętach jest bardzo niska – niższa niż w Monako.   Ze względu na niskie temperatury zimą a bardzo wysokie latem, nawierzchnia tego toru cierpi w takich zmiennych warunkach. W czasie wyścigu dochodzi do jednoczesnego ziarninowania opon z przodu i z tyłu. Podobnie jak w Monako, w pierwszym dniu treningu, przyczepność jest bardzo słaba. Kierowcy lepsze wyniki uzyskują, dzięki jeździe blisko barier, co niesie za sobą ogromne niebezpieczeństwo uderzenia w ścianę. A jeśli chodzi o zespoły, to hinduska ekipa z Silverstone będzie świętować 100. Grand Prix w F1. Ten jubileusz India Force chce uczcić miejscem na podium. Montreal jest do tego świetnym miejscem, gdyż jest to tor umożliwiający wyprzedzanie a ich samochód pokazał tempo wyścigowe, które umożliwia finisz wśród najlepszych.  Natomiast dla zespołu Williamsa, GP Kanady będzie kolejną okazją do zdobycia pierwszego punktu w tym sezonie. Zawody w Monako pozwoliły stajni określić odpowiedni kierunek rozwoju ich auta, toteż by zwiększyć maksymalną prędkość na szybkich i długich prostych muszą do Montrealu  przywieźć ze sobą odpowiedni pakiet areo. Zajrzyjmy  do ekipy z Woking. Zespół McLarena zawsze dobrze sobie radził w Kanadzie. Wygrał tutaj 13. razy, w tym 3 ostatnie wyścigi pod rząd. Realistycznie patrząc na szanse zwycięstwa wierzą, że w takim wyścigu wszystko zdarzyć się może, a to jakaś dodatkowa motywacja. Sauber natomiast liczy, że dobra strategia pomoże im w Montrealu. Wiedzą, że obiekt jest wymagający i że atmosfera na wyspie Notre-Dame jest wspaniała. Liczą na świetny weekend. Natomiast Mercedes uskrzydlony niedawnym zwycięstwem, chce się przekonać czy  będzie ich stać w Kanadzie na to samo. Charakterystyka toru  sprzyja bowiem  ich F1.W40. W Montrealu będą natomiast debiutować obaj kierowcy zespołu Marussii. Dla zespołu, który jest pełen zapału i werwy  będzie to czwarty występ na tej wyspie.  Zawodnicy Red Bulla bardzo lubią ten tor i atmosferę panującą tutaj w ciągu weekendu. Mieszkańcy Montrealu oraz fani robią sobie przerwy na czas rywalizacji, przez co atmosfera jest tutaj bardziej tradycyjna. Fani są pełni pasji i wiedzy o dyscyplinie, a czas od czwartku do niedzieli jest tu wypełniony przeróżnymi ekscytującymi wydarzeniami, które towarzyszą zawodom. Podobne zdanie mają także zawodnicy innych ekip. Postawiłbym na Pole Position dla...Rosberga.

Piotryna.


 
Komentowanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.Zaloguj się lub zarejestruj.
 
Komentarze:
Brak komentarzy
Warte uwagi