TOP 5 Promocje
1. Betrally0.00
2. LSBet0.00
3. 1xbet0.00
4. Betmotion0.00
5. LSBet0.00
TOP 5 Freebety
1. BetClic9.60
2. Unibet9.50
3. Expekt8.00
4. Sekabet0.00
5. 21bet0.00
TOP bukmacherzy
1. Unibet7.67
2. Betclic7.00
3. Expekt6.50
4. Jetbull5.67
5. Bet-at-home0.00
6. Lsbet0.00
Wyszukaj promocje
 
 
 
 
 
 
Użytkowników: 20, zalogowanych: 0

Ukash

Gdzie obecnie grasz?

Głosów : 62

Ładowanie...
Shoutbox
Zaloguj się, aby wysyłać wiadomości
Aktualności - Formuła 1 - Grand Prix Niemiec - zapowiedź
2011-07-22 17:52Formuła 1 - Grand Prix Niemiec - zapowiedź

Dziesiątą eliminacją tegorocznych zmagań kierowców Formuły jeden będzie wyścig o Grand Prix Niemiec. Zawody w Niemczech rozgrywane są zamiennie na dwóch torach, Nurburgring i Hockenheimring. Tegoroczny wyścig odbędzie się na historycznym torze Nurburgring, umiejscowionym pod miasteczkiem Eifel. Długość jednego okrążenia w nowej specyfikacji to 5148 metrów. Cechą charakterystyczną tego obiektu jest połączenie szybkich i bardzo wolnych zakrętów. Co to oznacza? Oznacza to, ze bolid musi zostać bardzo dobrze zbalansowany, a co za tym idzie wymaga kompromisu pomiędzy zakrętami wymagającymi dużej aerodynamicznej siły docisku, a zakrętami wymagającymi mechanicznej siły docisku.

 

Pierwszy sektor, to wolna część obiektu  - arena Mercedesa - gdzie zawodnicy mogą przejeżdżać ją różnymi torami jazdy. Ważnym jest, aby z dużą prędkością, wyjść z zakrętu numer 4 to umożliwi uzyskanie także wysokiej prędkości przed zakrętem 5, który łagodnym łukiem przechodzi w „szóstkę”. Wychodząc z niego na drugim biegu, kierowcy muszą dbać o jak najlepszą trakcję, gdyż dojazd długim łukiem w dół do nawrotu „Dunlop” jest dobrym miejscem do wyprzedzania. Zaraz za nawrotem rozpoczyna się szybsza partia toru. Zakręty 8 i 9, tak zwane „eski” Schumachera, pokonuje się prawie bez odjęcia gazu. Tutaj ważne jest, aby uniknąć wjazdu na krawężniki, gdyż są wysokie i mogą spowodować obrócenie auta. Co ciekawe, Michael Schumacher to jedyny jeżdżący kierowca na Świecie, który posiada zakręt o „swoim imieniu” na torze wyścigowym. Następnie dojeżdżamy do „Michelin” lewego, średnio szybkiego zakrętu. Bardzo ważny jest kolejny zakręt, „11”. Jest dość długi i odpowiednie wyjście z niego zapewni doskonałą okazję do wyprzedzania przed szykaną po najszybszym odcinku toru. Ostatni zakręt to „Coca-Cola”, przypominający literkę „C” słynnego napoju, prowadzi bolidy na prostą startową.

 

Z czego jeszcze słynie Nurburgring? Z legendarnej północnej pętli (Nordschleife), która liczyła sobie ponad 22 kilometry i posiadała 172 zakręty. W 1976 roku, Austriak Niki Lauda niemal spłonął żywcem w swoim samochodzie po tragicznym wypadku na tym torze.

 

Ostatnie trzy wyścigi na tym torze podzielili między siebie, aktualnie jeżdżący kierowcy, Mark Webber (2009), Fernando Alonso (2007) i Michael Schumacher (2006). Dla Australijczyka, było to pierwsze zwycięstwo w karierze od roku 2002, w którym rozpoczął starty w Formule 1. Sądzę, zatem, że tym razem również będzie silny na tym obiekcie. Expekt miał całkiem ciekawy kurs na zdobywcę Pole Position. 1.60 na Vettela, który zdominował pierwsze pole startowe w tym sezonie to wysoki kurs.

 

Na niedzielny wyścig, synoptycy przewidują deszcz. Ferrari dokonało znacznego postępu, choć rozwiązali umowę ze swoim guru Aldo Costą.. Mercedes, w domowym Grand Prix będzie chciał zaprezentować się z jak najlepszej strony. McLaren, nieco rozczarowany ostatnim Grand Prix będzie próbował powrócić na podium. A RedBull? RedBull zaprezentuje kosmiczne tempo i ponownie wygra wyścig. Zgadzacie się ze mną? Proszę o komentarze..

 

piotryna


 
Komentowanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.Zaloguj się lub zarejestruj.
 
Komentarze:
Brak komentarzy
Warte uwagi